در سامانه پيام کوتاه افتخار از پيششمارهها و رنجهاي مختلف ميتوانيد پيامک ارسال نماييد. چند خط عمومي براي تمام کاربران جهت ارسال پيام کوتاه به اشتراک گذاشته شده است. در صورتي که بخواهيد از خط ويژه خودتان پيامک ارسال کنيد و مخاطبان شما بتوانند شماره اختصاصي شما را ذخيره نمايند، بايد خط اختصاصي خريد نماييد. با تهيه خط اختصاصي شما امکان دريافت پيام کوتاه را نيز خواهيد داشت.
در پنل پيامکي شما امکان خريد از اپراتورهاي 1000، 2000، 3000، 5000 ، 9000 و 021 وجود دارد. اما اين خطوط بر اساس کوتاه يا بلند بودن شماره قيمت متفاوتي دارند.
قيمت اين خطوط را در جدول زير به صورت کلي مشاهده ميکنيد. براي سفارش خط از طريق خود پنل و از بخش عمليات حساب گزينه خريد خط را انتخاب نموده و گزينههاي لازم و فرم مشخصات شخصي خود را وارد نماييد.
به جهت تغییرات در قیمت برخی خطوط در دوره های مشخص مانند جشنواره ها حتما به بخش خرید خط برای مشاهده قیمت های جدید مراجعه نمایید.
* در تاریخ 19-11-1400 اکثر خطوط تغییرات قیمتی داشتند. *
تعرفه خطوط 1000 :
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 1000 ( ریال ) | |
انتخابي | رندم(تصادفی) | ||
1000xxxxxxxxxx | 14 | 1،146،600 | 573،300 |
1000xxxxxxxxx | 13 | 1،638،000 | 819،000 |
1000xxxxxxxx | 12 | 4،095،000 | 2،047،500 |
1000xxxxxxx | 11 | 5،733،000 | 2،866،500 |
1000xxxxxx | 10 | 13،104،000 | 6،552،000 |
1000xxxxx | 9 | 19،656،000 | 9،828،000 |
1000xxxx | 8 | 81،900،000 | 32،760،000 |
تعرفه خطوط 2000 :
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 2000 ( ریال ) |
2000xxxxxxxx | 12 | 2،184،000 |
2000xxxxxxx | 11 | 2،730،000 |
2000xxxxxx | 10 | 4،368،000 |
2000xxxxx | 9 | 8،190،000 |
2000xxxx | 8 | 15،015،000 |
تعرفه خطوط 3000 :
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 3000 ( ریال ) |
30002349xxxxxx | 14 | 143،000 |
30002349xxxx | 12 | 819،000 |
30002349xx | 10 | 955،500 |
تعرفه خطوط 50001:
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 5000 ( ریال ) |
50001040xxxxxxx 50001070xxxxxxx |
15 | رایگان |
50001040xxxxxx 50001070xxxxxx |
14 | رایگان |
50001040xxxxx 50001070xxxxx |
13 | 955،500 |
50001040xxxx 50001070xxxx |
12 | 1،774،500 |
50001040xxx 50001070xxx |
11 | 3،412،500 |
50001040xx 50001070xx |
10 | 6،552،000 |
50001040x 50001070x |
9 | 9،282،000 |
تعرفه خطوط 50002 ، 50005 :
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 5000 ( ریال) |
50002040xxxxxx 50005150xxxxxx 50005151xxxxxx 50005155xxxxxx |
14 | رایگان |
50002040xxxxx 50005150xxxxx 50005151xxxxx 50005155xxxxx |
13 | 136،500 |
50002040xxxx 50005150xxxx 50005151xxxx 50005155xxxx |
12 | 955،500 |
50002040xxx 50005150xxx 50005151xxx 50005155xxx |
11 | 2،457،000 |
50002040xx 50005150xx 50005151xx 50005155xx |
10 | 4،368،000 |
50002040x 50005150x 50005151x 50005155x |
9 | 6،688،500 |
تعرفه خطوط 50004 :
نمونه شماره | ارقام | تعرفه خطوط 5000 ( ریال ) |
50004150xxxxxx | 14 | رایگان |
50004150xxxxx | 13 | 1،419،600 |
50004150xxxx | 12 | 2،129،400 |
50004150xxx | 11 | 3،562،650 |
50004150xx | 10 | 5،705،700 |
50004150x | 9 | 7،138،950 |
تعرفه خطوط 50009 چهارده رقمی متناظر با موبایل: 1،023،750 ریال
تعرفه خطوط 9000 هشت رقمی (خدماتی اشخاص حقیقی و حقوقی) : 20،475،000 ریال
تعرفه خطوط ثابت 021 :
نوع خط | نمونه شماره | ارقام شماره تلفن ثابت | تعرفه خطوط 021 ( تومان ) |
متناظر خط ثابت 021 | 21xxxxxxxx | شماره های 8 رقمی | 156،000 |
قیمت خطوط برای شماره های غیرمتناظر بسته به رند بودن ارقام و تعداد آنها بوده و باید استعلام گردد.
قبل از سفارش خط ثابت 021 حتماً تيکت بفرستيد يا تماس بگيريد تا شرايط به روز براي شما ارسال شود.
نکات قابل توجه در مورد خطوط:
- قیمت ها بر حسب تومان می باشد
- خط اختصاصی پیام کوتاه بجز اپراتور 2000 و 50001 در حال حاضر به صورت دائمی در اختیار کاربر قرار می گیرد و سالانه بابت خطوط پیام کوتاه هزینه تمدید و آبونمان از کاربر دریافت نمی شود، مگر اينكه در آينده شرايط و ضوابط اپراتور مذكور در مورد هزينه آبونمان و ماليات ساليانه خطوط تغيير كند.
- مبالغ فوق با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
- نرخ تعرفه يک صفحه پيامک نسبت به شمارهها متفاوت است و شما ميتوانيد در پروفايل خود قيمت ارسال از هر خط را ببينيد.
- ارسال از تمامي خطوط فوق داراي بازگشت اعتبار ارسال هاي انجام نشده ( شماره هاي بلك ليست ) مي باشد.
✔ شايان ذكر است ، كليه كاربران بايد از قسمت ” ارسال مدارك ” در بخش پشتيباني نسبت به ارسال اسكن كارت ملي يا شناسنامه خود جهت فعال شدن بخش ارسال پيامك اقدام نمايند.
✔ جهت ارتباط با واحد پشتیبانی می توانید با شماره 09128523078 تماس حاصل فرمائید.
به دلیل حجم بالای تماس ها ، لطفا تا حد امکان از طریق تیکت در بخش پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.
● توجه داشته باشيد : بخش فروش و پشتيباني فقط بصورت تلفني و تيكت پشتيباني مي باشد و پاسخگويي از طريق پيامك انجام نخواهد شد و از طريق پيامك فقط جهت بررسي و رسيدگي به مشكلات كاربري اقدام خواهد شد.
●مهم● رمز عبور خود را به هیچ کس ندهید. پشتیبان سامانه از سمت مدیریت سامانه امکان مشاهده و پیگیری مشکلات را دارد و به هیچ عنوان رمز عبور شما را از شما درخواست نمی کند. در صورتی که در تماس تلفنی یا پیامکی از شما رمز عبور درخواست شد به هیچ عنوان این اطلاعات را ارائه نکنید. در غیر اینصورت سوء استفاده های احتمالی از خطوط اختصاصی شما متوجه شما خواهد بود.